• Kemudahan Interior

    Kami menyediakan kemudahan yang berbaloi dengan nilai ringgit yang anda belanjakan di Homestay Widuri. Datanglah menginap di homestay kami ketika anda bercuti atau jadikan homestay kami tempat bersanggar untuk menghadiri majlis perkahwinan ahli keluarga anda. 























  • BUAT TEMPAHAN SEKARANG

    Sila hubungi kami untuk tempahan awal. Bayaran diterima secara tunai, bank-in dan transaksi online. Deposit sebanyak RM 50.00 akan dikenakan dan akan dipulangkan selepas daftar keluar. Klik pada butang yang disediakan untuk berhubung dengan kami melalui Whatsapp. Harga sewaan masih boleh dirunding tertakluk pada sebarang perubahan dari masa ke masa.

    EMAIL

    widuriberjaya@gmail.com
    jmscare@gmail.com

    TELEFON

    016-742 6343 (En.Hamdan)
    0111-978 7718 (En. Shah)

    WHATSAPP

    EN.HAMDAN (Klik di sini)
    EN.SHAH (Klik di sini)

    * Anda dinasihatkan supaya hanya berurusan dengan En.Hamdan dan En.Shah sahaja melalui no. telefon, halaman facebook dan email yang dinyatakan di laman web ini. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku penipuan dari pihak lain yang menyalahgunakan maklumat dari laman ini.

    Sudahkah anda LIKE halaman facebook Homestay Widuri?, LIKE sekarang dan anda akan diberikan diskaun istimewa jika anda menginap di homestay kami.